arkadaşlar merhaba. kızım 11 aylık bikaç gündür gözlerini aşırı kaşıyo 1 hafta önce de çapaklanma olmuştu kızardı şişti gözleri doktora götürdüm alerji dedi göz damlası verdi kullandık geçti 1 gün sonra tekrar başladı uykudan uyanıyo sürekli kaşıyo ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı ?