Bebeğim dün 1aylık oldu ama karnı şiş hava dolu resmen ve kasıkları çok sert tırnakları kıpkırmızı yapmadığım denemediğim şey kalmadı gaz damlası gaz masajı yağladım zeytinyağı ile ayaklarına masaj yaptım ama yine aynı sert kasıkları ve karnı şiş nenelerimiz bilirmiş daha çok şimdi kimse bilmiyor Google de de yazmıyor bebekken bende embelek olmuşum ilacını yaptırmış annem ama ben şimdi İstanbul’dayım kimse bilmiyor napıcam bilmiyorum başına gelen var mı ya da embeleği bilen