Eda0798 sen bol bol sıvı tüket daha küçğk oldugu için gazlı içeçeklerden kaçın mutlaka gaz masajı yap o çok iyi geliyor bende çok çektm gazdan ama fitil bir iki kere kullandm doktor çok zorda kalmadıkça kullanma bağırsakları tembelleşir ilerde sorun yaşar çocuk dedi o yüzden hep gaz masajı yapıyordum bayagı iyi geliyordu kabızdan anladıgım kakasını yapamıyor zor yapıyor demi?