okuyanannee bebeğinizin gelişimi iyi ise uyandırmanıza gerek yok,bebeklerin iyi gelişebilmesi için sadece anne sütüne değil uykuya da ihtiyaçları var.Bu konuyu mutlaka doktorunuza danışarak hareket edin.Ben bebeğimin gelişimi iyi olduğu için ilk 20 gün 2 saatte bir,30 günden sonra 3 saatte bir,40 ı çıktıktan sonra kendi uyandığı zaman emzirdim.Bir de şunu unutmayın ona göre uyku düzeni oluşuyor.Az önce bir arkadaşta okudum 3.5 aylık olmuş ama vicdan yapıyormuş hala 3 saatte bir uyandırıp emziriyormuş,çok şaşırdım.bir süre sonra oğlum geceleri 3 saatte bir uyanıyor diye post açacağını düşünüyorum,çünkü bebeklere uyku düzeni oluşturuluyor bir nevi😊 bebeğinize sağlıklı günler dilerim 💐