Yaseminle ilk günler uyanır ağlar duymazsam falan gibi endişelerim vardı ama zamanla hiç sıkıntı olmadı. Gece uyandığında hemen yanına gidip emzirip tekrar beşiğine yatırıyordum yanıma almıyordum o zaman hiç uyumak istemiyordu beşiğinde sizde öyle yapın ağlarsa ihtiyaçlarını karşılayın tekrar beşiğine yatırın. İlk günler çok fazla uyanabilir ama istikrarlı olursanız zamanla düzelir 😊 ben keşke daha önce ayırsaymışım dedim