Annabel-Lee gece gece ağzımın suyu akıyordu az daha, öyle anlatmışsınız ki 🤤
Birkucukeylulmeselesi deniz börülcesi bulabilirseniz çok güzel oluyor cidden. Denemenizi tavsiye ederim mutlaka🤤
roka salatası aşşırı güzel olur, çok da pratik.
Karides, kalamar da çok güzel olur.
bir yerde közlenmiş patlıcanlı bir meze getirmişlerdi balığın yanında, yediğim en güzel şeylerden biri ama tarifini bilmiyorum. Güveçte yapmışlardı, müthişti ya🤤
Patates püresi, güveçte kaşarlı mantar, kuşkonmaz bunlar da güzel.
Ayrıca forum normale dönmeye başlamış galiba 70 mesaj içinde kimse insanı bayan o covid duyarını kasmamış, korona içerikli espri de yapmamış. Güzel şeyler olmuş😹
mesajları okurken canım çekti, yarın ben de balık yapıcim 🤭