Kızlar 1 aydır tırnağım ağrıyodu genel olarak sağ ayağımın baş parmağında bi ağrı olur ama bu sefer farklı dün akşam biz bilmeden gittim o turmağımı derinde kesmeye çalıştım iyice beter oldu şişti morardı yürüyemiyorum ağrıdan doktora gidecem naparlar çok korkuyorum çektirmekten