Kızlar merhaba biri 8 diğeri 22 aylık bebeklerim. Küçüğü emziriyorum ve saat başı uyanıyor, hadi o neyse ama oğluma 3 ay önce verdiğim uyku eğitimi çöp oldu. (Çok da eğitim gibi değil de sallamayı ve gece biberonla süt vermeyi bıraktırdım diyeyim) bayramdan önceden beri çok huzursuz. 2. Azı dişlerden galiba ama ben çok büyük bir hata yapıp süt verdim ilk uyandığı geceler. şu an geceleri sürekli uyanıyor ve süt istiyor. Süt vermezsem sadece evi değil apartmanı inletiyor. Çok huzursuz zaten sürekli tetikte uyuyor. Kardeşini de uyandırıyor bağırmasıyla ağlamasıyla. Of kızlar ne yapacağım ben ya nolur yardım edin. 😭😭😭