Selam anneler kizim 5 buçuk aylık. Biberonla hipp 1 mama yiyor oluk oluk biberondan süt içen cocuk iki gündür midesini bulandırıyor. Bugun aksam biberonu iki kere vermeye çalıştım ikisinde de midesini bulandırıp midesini boşaltır gibi kusuyor. Sebep ne olabilir?