İyi geceler arkadaşlar Kübra ben.
Kızım 14 aylık 32haftalik gebeyim. 10aylikken emzirmeyi bıraktık. Gece beslenmesini bırakıp daha fazla zaman kaybetmeden odasını ayırmak istiyorum. Kızım çok çok iştahlı bı bebek gece beslenmesini kesmede sorun yaşıyoruz. Kucağıma aldığımda burnumu emmeye kalkiyo falan bu aralar bos biberon emme alışkanlığı edindi. Ayran kefir cicibebe mama ne verirsen iciyo sonra boş boş emip öle uykuya daliyo bazen bitirince alıyorum öle uyuyo. Su verdiğimde almiyo gündüzleri biberondan su iciyo bitince onuda boş boş emiyo. Biberona gece sanki uzun süredir aç gibi atiliyo iciyo. 10-11 arasi uyur bir veya iki saat sonra uyur ayakta sallayarak uyuyo uzun süre sallıyorum. Doktorla görüştüm birakabilirsin gece beslenmesini dedi biberona atılisni görünce üzülüyorum da acaba gerçekten acikiyo mu çünkü iştahlı bı bebek. Gündüz uykusu da güzel değil 8-9 arası kalkiyo 1-2 gibi uyuyo 2 veya 3 saat uyuyo yine aralıksız değil en az bi kez kalkiyo sallıyorum ayağımda tekrar uyuyo. Yani uykuya da ihtiyacı var gündüz de güzel uyumuyo gece de. Mesela bugün 11de uyudu saat daha 1.17 çocuk iki kez uyandı salladım uyuttum birazdan ayran içmek için kalkar. Emzik de almiyo her türlü emziği denedim. Tecrübeli anneler tavsiyenize ihtiyacım var :(