Eymenimmm19 Merhabalar arkadaşlar. Henüz 24 yaşındayım ve yüzümde kırışıklar var doğumda 90 kiloydum sonradan 60 a düşünce yüzümden de gitti ve kırışıklıklar başladı ne yapabilirim önerileriniz varmı moralim çok bozuluyor gülmek bile gelmiyor artık içimden
cokgezenti_30 Eymenimmm19 düzenli botox gerekiyor canım yada düzenli masaj yapmak kolojen kullanmak gerekiyor
cokgezenti_30 Eymenimmm19 yüz masaj aleti var trendyolda faln onlardan birini al ( bende aldım ama kullanmaasım düzenli olarak sonra botox başladım) sonra kolojen almalısın içilenlerden yaşına uygun olarak internetten bakıp kullanmalısın 1 haftada etkisini görüyorsun masaj aletiyle sürebileceğin altın serumlar var birde sıkılaştırıcı serumlar var onlardan almalısın düzenli yapmalısın bu dediklerimi yoksa fayda etmez zaten bunca şeyip alıp dünya para vereceğine botox daha uyguna geliyor diyebilirim
cokgezenti_30 Eymenimmm19 evet zordur tabi daha çok küçüksün ama çok kafaya takma çünkü o da etkiliyor yüzü falan birde buz kaloplarıyla 15 gün yüzünü yıka hadda saf öaden suyunu buz kalınına dök dondur her sabah yada akşam yatmadan önce yüzünü temizle ve bu maden suyu küpü ile yüzünü ovala daireler çizerek ve yukarıya harwketlerle çekerek buda çok işe yarıyor