Merhaba sevgili anneler ,
2 aylık bebeğim var emziriyorum ama göğüs ucu yarasından dolayı çok acı çekiyorum doğduğundan itibaren gümüş kapak kullanmaya başladım sadece emzirirken çıkarıyorum sürekli göğüslerimi karbonatlı su ile temizliyorum fakat göğüs uçlarım geçmedi ciğer gibi kırmızı ve emzirmek bana zulüm :( acaba yanlış mı kullandım geçmesi için önerebilirsiniz bişey var mı çok acı çekiyorum ağlayarak emziriyorum şimdiye kadar gümüş kapakla geçmesi gerekmiyor muydu ? Bugün itibari ile gümüş kapakları çıkardım ayva çekirdeği ile jel yapıp sürdüm :(