Mom078 ahh üzdün, benim bulunduğum ilçede alex diod kullanan merkez yok. Gitsem en az bir saat ve inan çok para yaa. Bilmiyorum ya da ben biraz fakir olabilirim(sanırım öyleyim.) ya bas paranı al gözüne yolu, ya da otur ağdanla baş başa kal mı diyorsun şimdi sen bana😪