Umutluluk Kızlar bebeğim diğer emziği almadığı için bibs aldım ama Buda bir süre sonra şişme yapıyormuş 4-6 hafta arasında değiştirmek lazım mış doğru mu?
Asafeymeninannesi Umutluluk Kullanmadım ama arkadaşım uzunca bir süre kullanmış, böyle bir sıkıntı yaşamamıştı
BabyGroot Umutluluk ben ilk bibs almıştım hiç memnun kalmadım çok koku oluyor ve evet sık kullanımda çabuk yıpranıyor. Avent kullanmaya başladım sonra 12 aydır sorunsuz kullanıyoruz 😊
Bebisgeldi Evet doğru ve yeni emziği kabul etmeleri çok zor oluyor tavsiyem aynı anda bir kaç emziği dönüşümlü kullanmanız, ben bilmiyordum tek emzik kullandım Çok şişti ve şuan yeni emziği kabul ettiremiyorum
Ferosbaby Bizde de aynı durum var şu an asla hiçbir emziği veremiyorum ve uykuya geçişi çok zor oluyor. 6 haftada bir değişmesi gerekiyorsa emziğin kutusunda niye 0-6 ve ya 6-18 yazıyor onuda anlamış değilim 🤷♀️
Utkucan Ferosbaby 0-6 ay yazma sebebi bu kadar süre kullanılır anlamında değil bu ay aralığında ki bebekler kullanabilir demek avent veya diğer markalarda 2 ayda bir değiştirilmeli zaten sadece bibs değil
S_x_w Umutluluk evet doğru.. Bir dönem kullandım 3 haftada şişince artık başka emziğe geçtim.. Zaten sitesinde de yazıyor maksimum 4 6 hafta diye çünkü şişen emziğe alışan çocuk diğerini almak istemeyebiliyormuş.. Kauccuk doğal bir malzeme olduğundan deforme oluyor mecburen değişmesi gerekiyor yani