Eliffffffffffff 5 ay sonra ilk adetimi oldum ama çok değişikti. Olmakla olmamak arası bir şey. 3,4 gün sürdü ve çok az geldi. Bu normal mi acaba bi doktora görünsem mi
asdfghjj Eliffffffffffff cok normal ilk reglimi 5 ay sonra oldum ikinci regliyi 2 ay sonra oldum korkudan surekli test yaptim 😁 lekelenme seklinde duzensiz ve uzun oluyor
Eliffffffffffff Aselikoo Ben de endişeleniyordum ama olunca da tuhaf geldi. Unutmuşum adet olmayı aylardır 😃