Kızlar bu hafta bası verem aşısı olduk olduktan sonra bebeğimde bi mutsuzluk başladı hele su son 2 gündür daha çok görseniz ah inliyor göğsümde bazen ağlıyor ama böyle sanki bir yeri ağrıyor gibi aglaması nazlı nazlı ya sizce neden bu verem asısının etkisi devam eder mi doktorada götürdüm idrar tahlili de verdim bişey çıkmadı