1 yaşına kadar elde ve hamakta sallanarak uyurdu keyif de yapardı saatlerce. Artık zorlanmaya başladık ve dedim ki kendi kendine uyuyacak ağlasa da sallamayacağım. O zaman anne yanı beşiği vardı ve sürekli kalkıyordu düşer diye yer yatağı yapmıştım ninni söyledim koydum yere ağladı tabi 10-15 dk kucağıma aldım tekrar tekrar koydum bu şekilde alıştı sonra montessori yatak yaptırdık 2 hafta içinde alıştı iyi geceler diyoruz ve yatıyor şuan 2,5 yaşında gece de hiç kalkmıyor ama sallanırken sürekli kalkardı. Öncelikle anne ve babanın bi kaç gün gece uykusunun bölünmesine hazır olması lazım kesinlikle sabırlı olmanız lazım ne kadar rahat olursanız o kadar hafif atlatırsınız. Dönüşümlü uyuyabilirsiniz. Bir kere başladınız mı devam ettirmeniz lazım istikrarı bozmamanızı tavsiye ederim