Aselikra27 benim kızım 2800 doğdu 2650 ile taburcu oldu. İlk hafta süt gelmedi 2550 ye kadar düştü. Mama verdim emzirdim ilk hafta. Şimdi sadece anne sütü alıyor. Kilosu şu an 3800 filandır. 41 günlük oldu. Yani ben diyorum herkesin neredeyse doğurduğu kiloya yeni getirebildim. Ama takmıyorum o ayrı. Her bebek fizyolojisi farklıdır. Bende minyonum eşimde ben zaten 4 kilo bebek doğuramazdm. Sağlıklı olsunlar kilo alıyorlar. İlk kızımda böyle zayıftı şimdi 6,5 yaşında kilo almasın diye uğraşıyorum.