Yasinseyda Arkadaşlar aranızda silahlı guvenlik sertifikası alan varmi kolay mı zor mu yardımcı olurmusunuz
Gulcem44 Yasinseyda 10 yıl önce almıştım sınava tabi çalışman derslerine katılman lazım 😀yaparsın silaha gelince elin titremiyorsa gözlerinde sıkıntı yoksa yaparsın 😀ben ilk girdiğimde 5/4 yapmıştım 😃
Dilaradgn Ben güvenliğim ama silahsız , sertifikayı almak kolay atış sınavından kalırsan silahsız oluyorsun bayanların da genellikle silahsız oluyor iş alımları , silahlı olarak gir yine sen
S08m Peki alınca iş bulma olasılığı ne işsizim de almak istiyorum bende ama elimde patlasin istemiyom sertifika