Azimee uzamış sarılığı bizde yaşadık beslemeyi çok sık yapmanız gerekiyor gerekirse saat başı ben öyle yapmıştım sarılıkta bebek uyanmak istemiyor benim bebeğim kışın doğmuştu aralıkta doktorum evi çok sıcak tutmamızı çok sarıp sarmalamamızı söylemişti çünkü bebek uykuya devam ediyor sıcaktan uyanmıyor aç kaldığı içinde açlık şekeri düşüyordu bizde onu dinleyerek daha serin tuttuk ve çok sarmalamadık sık beslemekte sarılıkta en önemli unsur birde gün aşırı banyo yaptırmamızı söylemişti sarılığı atması için bunlar benim doktorumun önerisi ile izlediğim yöntemler İnşaAllah faydası dokunur şifalanır yavrunuz