Smromr canım yoyko bear 360 aldım.
gayet rahat. Güvenlik olarakda içime sindi. Fiyatıda uygun.
Neredeyse tüm kullanıcı yorumlarını okudum.
2tanesi kafamda soru işaretiydi ama görünce o sorular cevaplandı.
1) isofix bağlayınca sallanıyor yazan yorumdu. Sallanmadı.
2) yatış pozisyonu yeterli değl yazan yorumdu. Gayet yeterli.
Benim tahminimce adac testinden de geçer. Ama geçerse fiyatıda 5bin olur😅