Busssss 1 yaşına 2 hafta var kızım bugün düştü ayak bileğinde kırık var. Alçıya alındı ama hala ağlıyor ara ara bağırıyor normal midir. Bilen var mı vey tavsiye verebilecek olan var mı bu durumda ?
leynanin_pembemantosuu Busssss Allah yardımcınız olsun bi fikrim yok geçmiş olsun.İnşallah biran önce düzelir🌸
Busssss EsraKerimm fayanstayfi koridorda bir anda ayağı kaydı bileğinin üstüne oturuvrrdi saniyeler içinde kırmış
NunuDudu Busssss geçmiş olsun doktor ağrı kesici şurup vermedi mi canı yanıyordur belki de. Kolay kaynar kemik bebeklerde inşallah korkmayın bir sıkıntı da olmaz sonrasında. Doktorun dediklerini yapın ve ayağını yüksekte tutmaya gayret edin en azından uyurken yastık koyabilirsiniz.
Smmom95 Busssss oynatmaya çalışıyordur belki o yüzden de ağrıyor olabilir kırık zaten ağrı yapar canı yandığı için ağlıyordur bence
Mert-krc Busssss çok geçmiş olsun. benimde oğlum 18 aylıkken kolu iki yerden kırılmıştı kolunu kopmle alcıya almışlardı. Biz agrı kesici verdik . Başka bişey yapamıyoruz maalesef .