Bebeğim 9,5 aylık bizim ev annemler kayınvalidemler o kadar yere gitti sadece. Neşelidir normalde gülücükler saçar falan neyse bugün ilk kez başkasının evine gittim ama yanımızda ananesi teyzesi falan vardı bebeğim hiç mutlu olmadı çok tedirgindi teyzesinin kucağında bile durmadı ki normalde bayılır ona. Ben tuvalete gittiğimde arkamdan baya ortalığı yıktı. Neden böyle ne yapmalıyım üzdü bu durum beni?