fernweh Kızlar 4 ay 11 günlük bebeğim sağ elinin baş parmağını hiiiç kullanmıyor sürekli kapalı şekilde duruyor, birşey tutmak istediğinde sadece 4 parmağıyla kavrıyor diğer elinde böyle bişey yok 2 gündür farkettim bunu normal mi
Omerasaforen fernweh 9 aylık oğlum bizimde sol baş ve işaret parmağında güçsüzlük var sağ eli gibi tam acmiyo elini doktora götürdük ankaraya özel el cerrahisine 1 yaşından sonra tanı konulcak büyük bi ihitimalle parmak kasında sıkıntı var yapısal bi bozuklukda olabilir genetikte demişti doktor
fernweh Omerasaforen yaa öylemi Almanyada yaşıyorum yarın Pazar doktora götüremem kapalı ama Pzt götürsemmi hemen
Omerasaforen fernweh gostermenizde fayda var tabi büyüdükçe daha çok belli olur takipte olun mutlaka eline hep oyuncak verin