Merhaba,
Bebeğim doğduğunda yaşadığım ağır bir travma nedeni ile sütüm çok azaldı ve ben de psikolojik acıdan çok yiprandigim için güçsüz kalınca emme alışkanlığımız ciddi sekmeye uğradı. 2aylikti henüz bebeğim fakat yaşanan sorunlar nedeninizle gönderinde duramadım .Çoğu zaman biraz aşamasına geldik..şimdi 9 aylik oldi şükür..hem mama,hem anne sütü alıyor.Artik beni de özlediği için daha çok emmek istiyor ama bu kez de biberinden emdiği gibi ısırarak emmeye başladı .Göğsündeki yaralar bitmek bilmiyor. Isırdığı için yariliyor,kanıyor. Ama emzirmeyince de çok huysuzlanıyor Silikon göğüs ucu kabul. etmedi.Hemsirelerden yardim aldık vs ama bitmedi. Biberonda bırakmıyor. Yeterli ek gıda almıyor hala..ne yapacagimi bilemez oldum. Göğsum çok yara
…birco koren ve doğal yöntem vs deniyorum göğsum için.. süt sağmaya da çalışıyorum ama çalışıyorum ve evde yorgunluk hem de bebekle ilgilenmekten zaman kalmıyor .Ne yapayım bilemedim..