Prematüre doğan şuan 22 aylık bir oğlum var 4 ay mama meme şeklinde gitti sonra memeyi bıraktı ek gıdaya başladık 5.ayda zamanla yeme içme olayı baya iyi bı hal aldı öğünleri yedikleri masallh sağlamdı 3 4 aydır çocuk çorba pilav yoğurt meyve ve kahvaltı dışında normal yemek yemez oldu mesela pırasa ıspanak semiz tavuk sote vs gibi ana yemekleri yemiyor kahvaltı tam teşkilat bı sıkıntı yok sonrasında meyvesonra uyku uyanıyor öğlen yemeği olarak çorba yoğurt yiyor biraz zaman geçince komposto ve kek tarzında ara öğün yiyor sonra akşam yemeginde mesela bugün çorba icti pilav yedi semiz yemeği vardı yemedi corba pilav corba makarna nereye kadar sürecek eski yeme duzenine donecek mi napacam kafayı yedim yardım edin