Efemmm merhaba 6 aydan sonra yapılabilir demişti doktorum. Çünkü ameliyat olduğu için çocuğun çok da anlamasını istemedik. Dediğim gibi aşamaları var sizin daha küçük cerrahi bir operasyon olabilir doktorunuz en iyisini bilir. Ameliyat sonrası biraz şişlik, kızarıklık, olabiliyor. Bence doktor faktörü çok önemli. İyi bir doktor ve bu hipospadias ameliyatlarını çok iyi bilen, yapan birinin olmasına dikkat edin. Ben İstanbul'da oturuyorum İstanbul da gittiğimiz doktor birden fazla ameliyat olabilir demişti. Ankara'da iyi bir doktor bulduk ve bu ameliyatları çok yapan biri. Tek ameliyatla kurtardık diyebiliriz şimdilik sızdırma yapmazsa eğer. Bence iyi bir doktora gösterin yavrunuzu bu konuda uzman olsun. Bana hiç geri ittirin denilmedi çünkü zaten o delikleri kapatıp yeni bir idrar yolu açıyorlar. O yüzden hiç dokunulmamali. İnşallah hayirsiyla sonuçlanır. Zor süreçler. Geçmiş olsun