alpin-annesi Lutfen yapmayin.Simdiden yaparsaniz hep yapacaksiniz.men 11aylikken taktim.bu konuya su an 2,5yasinda gayet normal.bebegim.var.Ama ben hala.biseyler arayip duruyorum.Benjm gibi olmayin.Inanin cookk yorucu .Drlara goturdum.krese gidiyor ama ben asla beynimden silemiyorum.Bence hepimiz interbet tvlerdeki otizm.muhabbetlerinnin bu kadar fazla olmasindan dolayi bu haldeyiz.Her birimiz hastalik hastasi.olduk