İyi akşamlar.24 günlük bebeğim var. Özel hastanede doğum yaptım ve sorumsuz doktor ve hemşireler yüzünden ilk iki gün emziremedim bebeğimi. Sonradan da az geldi sütüm. Sarılık da olunca mecbur mamaya başladık.
Ama gün geçtikçe çocuk mamaya bağımlı hale geldi. Ya da biberonla verdigimden dolayi böyle oldu bilemiyorum.
Yaklaşık 1 haftadır emzirirken göğsümde debelenip göğsümü çekiştirip duruyor. Bırakıyor, sonra tekrar alıyor ve yine debelenip cekistirmeye devam ediyor. Eziyet haline geldi emzirmek artık. Ayrıca gece mama yemeden uykuya gecemiyor çünkü emmekle doymuyor karni.
Bir de artik sütüm yeterince geliyor gibi hissediyorum. Mamayı bıraktırabilmek için ne yapabilirim acaba? Tecrübesi olanlardan tavsiye bekliyorum.