Merhaba. Oğlum 8 buçuk aylık. Çalışmam gerekiyor binevi ve istiyorum da çalışmak. Ama kendi annem de bakamaz k.v demde. Bakıcı arıylrum ama asgari ücretmi veriliyor her bakıcıya tam bilmiyorum öyle olursa çalışmanın anlamnı kalmaz bakıcı olanlar siz ne kadar para veriyorsunz sadece bebegimle ilgilenicektemizlik falan yok bu arada yemeklerini bebeklerin siz mi hazırlayıp gidiyorsunuz bakıcınızmı hazırlıyor