catlakbianne Merhabalar bebeğim 3aylık göğüslerim son iki gündür aniden yumuşadı. Normalde süt dolu olduğunu anlıyordum ama şuan boş gibi. Sütüm mü azaldı yoksa göğüslerin terbiye olması böyle bişey mi? Nasıl anlarım? Herkese cevapları için teşekkürler şimdiden
Cicek_Gokce46 catlakbianne gögüslerin yumuşak olması süt yok anlamına gelmez ilk günlerde ki kadar çok dolu dolu olup şişmiyorlar bebeğe yettiği kadar süt oluyor merak etmeyin sütünüz vardır 🥰
catlakbianne Cicek_Gokce46 teşekkür ederim son bir haftada ne yapsam eskisi gibi dolmadı zaten herhalde terbiye olması demek bu oluyor. Yanıtınız içimi ferahlattı sevgiler 🌸