Dryalp Merhabalar bebegım 2bucuk aylık uzun süredir koyu yeşil kaka yapıyor boyle pıtırlı gibi kan felan yok ama neden olabılır acaba d vitamını kullanıyoruz o yüzden olabılır mı birde kan ilacını her bebek kullanıyor mu yoksa doktor mu veriyor?
Sevdamavi Dryalp mamadan kaynaklı olabilir canım nette okumuştun yeşil kaka iyi beslendiğini gösterir yedikleri yarıyor diye yazmıştı.Doktorun görmesin de yine de fayda var
Dryalp Mombaby123 yok arada veriyorum ne kadar gelırse sütüm diye doymuyor bıle onunla vermeye çalışıyorum az da olsa sma kullanıyorum
Mutlubebis Dryalp mama yeşil kakaya sebep olabiliyor. Doktorumuz söyledi, kızım da uzun süre yeşil kaka yaptı mama verdiğim dönem.
Dryalp Sevdamavi teşekkür ederim bende baktım yapacağı zaman karnından sesler geliyor bagısaklar çalışıyor keyfi yerinde ama genede hep öyle içim rahat ama yinede yazmak ıstedm
Dryalp Umutluluk dikkat de ediyorum cok herşeyine mama yiyor ondan olabılır mı acaba uzun süredir boyle hep yesıl