25 aylık oğlum 2 hafta oldu keseli aynı bahsettiğiniz gibi üstüne örtü değse başa sarıyorduk. Öğlen uykularını bıraktı maalesef ne yapsam uyumuyor aslında var uykusu huysuzlasıyor 1 saat falan sonra normalde dönüyor nasıl uyutacak tekrar bilemiyorum. Sabah 7 gibi kalkıyor akşam 9,5 gibi yatıyor enerjiside gayet yerinde oluyor.