21 aylık oğlumun gün içersinde ağzı genellikle hep Aralık, mesela tv de bişey görüyor ağzı Aralık izliyor uyurken kapalı ama onda sorun yok. Konuşmuyor da sadece aç diyo dede, babaya bebe yada nadiren baba, anne hiç demiyor abba diye sesleniyor anlamlı hiç bir cümlesi/kekimesi yok doğru düzgün.herşeyi anlıyor onda sıkıntı yok. Artık endişelenmeye başladım bu konuşmaması ağız açıklığından falan kaynaklanıyor olabilir mi var mı bilgisi olan? Kıyaslamak için söylemiyorum ama yaşıtları dertlerini anlatıyor bizimki hiç bişey söylemiyor üzülüyorum