RaziyeNu benim oğlumda öyleydi yedirmesem hasta olurdu kaşıkla peşinde gezerdim herkes söyledi dinlemedim doktoru yiyene kadar bırakacaksın açlığı anlayacak isteyerek yediği faydalı diğerleri çöp faydası olmaz dedi içim elvermedi ama sonra çok pişman oldum şimdi 2.zayif olmasına rağmen istemeyince bırakıyorum 2kasik bile yese ısrar etmiyorum korkumdan