Sevdamavi çok çok geçmiş olsun,sizin de bebişin de sağlıcaklı ömrünüz olsun inşallah 🌼yazı çok güzel moral oldu ,ben de çok dert ettim, neler denedim hala da deniyorum,direniyorum ama sondaki cümle çok doğru önemli olan da bebişlerin mutluluğu ve sağlığı değil mi ,bizler hepimiz zaten çok özel ve güçlü anneleriniz ,her şey bebeler için 💖😍🙏🙏