masalperisiii Kızlar selam 🙋🏻♀️ 4 ay 28 günlük oğluşum var. Sütümün azaldığını hissediyorum. Arttırıcı olarak neler tüketiyorsunuz kesin arttırıyor dediğiniz ?
Srphnm masalperisiii yulafı sütle tarçın karıştırıp yiyin kesinlikle Sebzeli bulgur pilavı bol su,süt,ayran rezene bol meyve Dereotu Tereyağlı yumurta
masalperisiii balim5858 Yiyecek içecek farketmez 😂 Hadi ya aynı durum sende de mi var 😬 Arttırdı mı gerçekten ısırgan çayı 😧
masalperisiii Mevakemaleyna Ya moralimi bozmamak istiyorum ama az geliyor ya çocuğum doymuyormuş gibi hissediyorum 🙁
Srphnm masalperisiii ayran başka abur çubukta yönelme isteği gelince iç ve incir hurma irmik bunları dene derim
Mevakemaleyna masalperisiii dusunme oyle sakın var sutum yetiyor de bizler 4 cocugu bile doyururuz kiz sacmalama
Eymencvk masalperisiii reyhan şerbeti yapıp tüketebilirsiniz ve geceleri yatmadan üzüm kuru erik komposto yapıp için en önemlisi 2,4 litre su aıvı alımı nekdar coksa okdar fazla süt oluyor 😘
masalperisiii Eymencvk Ya şu komposto da hiç sevmediğim şey 😒 Hastanede doğumdan sonra bile zorla içmiştim 🤮 Su tüketimim iyi ama daha da arttırmam gerek
Meacser masalperisiii yeşil fasulye bende çok süt yapıyor yeşil sebzeler yeşillikler sağlıklı şeyler ye güzel al uykunu düzenli de sağarsan artar ben öyle artırdım bir de MORAL MORAL MORAL
masalperisiii Meacser Anladım canım 👍🏻 Bugün akşam yedim taze fasülye 😂 Çokta sevmem sebze felan ama yemeye çalışıcam artık 🙁
Eymencvk masalperisiii şekersiz meyvelerden yaparak tüketin kendi istediğinz birşeylerle sevceğiniz şekilde bol sütünüz olsun inş 🥰
Fsdmrkn masalperisiii bu bir ilaç değil e bebek de bile satılan bitkisel bir damla. Ben eczaneden aldım geçen hafta . Baya fark etti