1 aylık bebeğim galiba kolik olduk bütün gün ağladı sürekli aranıyor hem süt hem mama veriyorum mama günde 2 ya da 3 kez şimdi meme verdiğim zaman kendini itiyor ve ağlıyor ama istiyor da aynı zamanda acaba sütümün tadında mi bı sorun var ? Yoksa meme reddi mi bu ?