Mavsnz06 sürekli değilse normal.benim oğlum da yenidoğan iken günde 2 -3 kez öksürüyordu.doktora götürdüm normal olduğunu ama içim rahat etsin diye muayenede edelim demişti.bi şey çıkmamıştı .sebebinide söyledi hatta ama unuttum canım(.15 aylık oldu şuan da)