oglum 2 ay 10 gunluk ama dogdugundan beri boynunu bir tarafa bukuyor ama cok rahat kafasini tutuyor saga sola cevirebiliyor ama uyurken ya da ayakta tutup kaldırdığımızda bir tarafa bukuyor doktora sordum normal korkma hicbisey yok dedi onemli olan dik tutabilmesi ve saga sola cevirmesi onuda cok rahat yapiyor dedi anne karninda hep o tarafa yatmıştır o yuzdendir dedi hala içim rahat etmedi boyle bisey yapan var mi