arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık olmak üzere ve elini ağzına sokup hırsla ısırıyor hatta sinirleniyor falan. çekip emziğini veriyorum bir dakika sınra atıp yine ellerini hırslı bir şekilde ısırıyor sağa sola falan itiyor elini ağzının içinde. üzülüyorum görünce acaba damağı mı kaşınıyor diye anlayamadım olabilir mi? (bir de bir haftadır hafif salya da var.)