Funda0506 Kızlar hem gögüs ucum yara hemde gögüsüm taş gibi ne yapsam da düzelmedi lütfen bir öneri çok kötü durumdayım!!!
Deneyimsizanne Funda0506 Hemen ılık duşa girin duşta sağın biraz göğsünüzü rahatlatın. Duştan sonra göğüs ucu kremi sürün evde varsa yoksa da en kısa sürede bi tane edinin. Lansinoh çok işe yarıyor. Bir de acısada emzirin bebeğiniz göğüs kanallarınızı açacaktır. Sertliği en iyi o alıyor. Çok geçmiş olsunn
Momsbabyy Funda0506 Ilık duş al sağ göğsünü Göğsünde süt bekletme bol bol emzir Allah korusun mastit olabilirsin süt durursa. dikkat et🙏🏻emzirdikten sonra göğsün boşalmazsa sağ kalan sütü at buzluğa ☺️ yara içinde lansinoh kullanabilirsin🙏🏻 birde gümüş kapak kullananlar çok memnunlar ama kullanmadım duyduğum kadarıyla çok iyi geliyormuş☺️
Symayldrm Funda0506 canım mutlaka emzir göğsün sıtma tutar yoksa silikon göğüs ucu al hemen nöbetçi eczaneden onunla emzir benim de öyle olmuştu emzirme den dhaa kötü oluyor çünkü çok geçmiş olsun
Yusraninannesi Funda0506 kesinlikle kirmizi kantoron ben 40 gun cektim keske anne sozu dinleseydim dedim lansinoh felan bende ise yaramadi artik kan emiyodu bebegim kesinlikle kirmizi kantoronu her emzirmeden sonra surun emzirirken silin donra tekrar surun cok yarari oluyo gecmis olsun
teachermomemir Göğsünüzü sağabildiğiniz kadar sağıp kanalları rahatlattıktan sonra hametan sürebilirsiniz. Emzirme öncesi temizleyin tabii ama hametan bebeğe zarar vermeyen içerikte bir krem. Hindistan cevizi yağı da sürebilirsiniz, bu ikisi rahatlatacaktır.
Deneyimsizanne Funda0506 Dokunmazsanız sancısı artarak devam edecek, suyun altında yavaş yavaş masaj yapın
Elcin1101 bende çok çektim göğüs yaralarından çok iyi anlıyorum seni o yüzden bu tür postları asla atlayamam benim yaralarım aventin göğüs kalkanını keşfedince geçti (delikli nefes alan kapağı) bir hafta bile sürmeden şükür iyileşti kalkanı tek emzirirken çıkartıyordum emzirdikten sonrada lansinoh krem sürüp geri takıyordum ondan öncede gümüs kapak kullandım ama fayda etmedi bende