7 aylık doğan bir kızım var. Şimdi kronolojik 4 ay. Düzeltilmiş 2 aylık. Bezini değiştirirken bacaklarını geriyor ama sürekli gerilim kalmıyor sonra düzeltiyor. Üstünü giydirirken de kollarını kasıyor biraz zorlayınca yine serbest bırakıyor. Kendim hareketler yaptırınca rahat oynatıyor kolunu bacağını ama arada yine kasıyor zor açıyormm kolunu. Bacağını da zor ittiriyorum. Ama yapabiliyoruz. İlk çocuk normal mi bilmiyorum sormak istedim. Kafayı kucakta tutamıyor tam ama karın üstü zamanda kaldırıyor bayağı yukarı. Boynu da kaldırınca geri düşmüyor tutuyor.