Bu benim için üzücü bir durum, sizinle paylaşmak istedim ve fikirlerinizi almak istiyorum. Normalde meme bağımlısı bir çocuktu asla emmeden uyumazdı hatta ben napıcam böyle diyordum uyusa bile memeyi çıkartıp emzik versem uyanırdı. 10 aylıkken gece emmesini bıraktı emerek uyumayı da kesti emzikle uyumaya başladı ve emmesi çok azalmıştı zorla emziriyordum 1 yaşından sonra hiç emmek istemedi ağlıyordu ama sütüm fazlasıyla var. Günde 1 kez zorla da olsa emiyordu azcık. Sonra 2 hafta önce hastalandı çok ateşlendi bende anne sütü şifadır diye emmeyince günde 2 kez sağıp verdim ama sağıdıklarımı da içmedi hepsi çöpe gitti. Yine de 1.2 damla da olsa içsin dedim 1 hafta sağıp verdim 1 yudum içmiştir en fazla istemiyor yani. Neyse kabullendim tamam dedim artık istemiyor sonra iyileşti ve kendi sabahları uyanınca emmeye başlamıştı gün içinde hiç emmiyordu ki 4 gün sürdü bu. Sonra emmeyi tamamen bıraktı 5 gündür emmiyor oyunlar yapıyorum ayakta emzirmeye çalışıyorum vs yok asla istemiyor ağlıyor bende artık bıraktım sütüm hala var sizce vazgeçmeden sağıp vermeye devam mı etmeliyim yoksa 1 yaşına kadar emdiği yeter diyip yoluma devam mı etmeliyim ? Sağdıklarımı da içmiyor zaten sütüm de azaldı iyice. Mama vermek istemiyorum bu saatten sonra onuda içmez zaten. Ek gıda çok iyi olmasa da yine de yiyor. Bebekken de hep zayıftı sütüm yaramıyordu çok emmesine rağmen oyüzden şimdi emmeyi de bırakınca çok üzüldüm ve şunu anladım sütün çok olması bir işe yaramıyormuş bazı bebekler ne yapsan kilo almıyor ve kendi kendine bırakıyormuş memeyi. Çok kafama takılıyor bu durum. En azından 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum. Birde Pandemi zamanında anne sütünü bıraksın istemiyordum 😞