Melikeeeecansuu aynen öyle. Benim bunu anlamam çözmem uzun zaman aldı. 5.haftaydı Atak haftasıdır huzurlu değildir diye diye uyurken her ağladığında kucağıma alıp uyuttum meğer destekli uyumaya alıştığı için bırakınca uyku geçişlerinde o sebeple ağlıyormuş ondan sonrası malum o gün bugündür kucakta😅 sürekli erteliyorum bakalım bıraktıracağım ama ne zaman 🙂