asliyigit07 ben ayrı hazırlıyorum. Ürünleri de ona uygun doğal alıyorum.Tuz ve şeker bu dönemlerde zararlı böbreklerini yorar ve ileride daha bir çok hastalığa sebebiyet verebilir. Kitaplarım var instagramda da güzel tarif yapanlar var . Farklı farklı deniyorum. Şimdiye kadar yaptıklarımı yedi sorunsuz.