pinkasya 2 yaşındaki bebeklerinizde ağız kokusu hisseden varmı?düzenli diş fıalamamıza rapmen koku alıyorum sıvı tüketimine dikkat ediyorum neden olabilir? herkeste oluyomu bu dönemde yoksa bu bir hastalık belirtisimidir??
nazatamina pinkasya dislerinde problem var mi curuk falan koku sadece ac karninayken mi oluyor ve koku neye benziyor
pinkasya nazatamina dişlerini kendimde kontrol ediyorum sürekli doktorda bakmıştı gayet sağlıklı demişti bikaç ay önce.yani sürekli oluyo koku açkende tokkende genelde tokken yediği şeylerin kokusu oluyo ben cok fazla sarımsak kullanırım onu anlıyorumda açkende nefes kokusu gibi geliyor bana merak ediyorum acaba dönemselmidir anlayamadım