yasarbaba Merhaba değerli arkadaşlar ben bir babayım. Kızım 9 aylık eşimle yutdışında yalnız yaşıyoruz. Kızımla ilk aylar ve 4. aya kadar herhangi bir problem yoktu evet annesine her zaman bağlıydı fakat şu son aylarda ne olduysa hiç bana sevgi göstermiyor eşim bana hep onunla oyna vakit geçir diyor onunla oynuyoruz çok hareketli yerinde durmuyor hep nbir yerlere gidiyor emekliyor tutabilene aşk olsun ama ne zaman onu kucağıma alsam özellikle son aylar rahatsız oluyor ittiriyor bu aralar kayınvalidem bizde sağolsunlar hep çocukla ilgileniolar ben işteyim sabah 30 dk akşam 1*2 saat anca kızımı görüyorum haftasonu elimden geldiğince hem kızıma hem kendime vakit ayırmaya çalışıyorum kızım bazen uslu bazense beni hiç istemiyor çok çok üzülüyorum ben onu canımdan çok seviyorum ne yapabilirm lütfen bana destek olun çok üzgünüm
Tubidy yasarbaba bu bir dönem üzgün olmanızı gerektirecek bişey yok 😊1.5 iki yaşında size o kadar düşkün okucak ki eşiniz sizin ilişkinizi kıskanacak bile 😊ne güzel bir babanın bunun için üzülmesi rabbim size bağışlasın evladınızı
Merveksr yasarbaba benim oğlumda babasının kucağında hiç durmaz. Ama onunla oyun oynamaya bayılır. 😊 Sanırım baba kucağı pek konforlu olmuyor 😂Emin olun size düşkün olunca da işe giderken peşinizden ağlıcak ona üzülceksiniz. Ebeveynlik çok garip bi duygu😊