Anneler , dün bel ve sırt ağrısı şikayetiyle doktora gittim . Mr verdi çekildim sonuçlarına bakarken doktor dediki omurgada renk değişimi var normalde olmaması gereken bir şey dedi ben de neden olduğunu sordum birsey söylemek için mr raporunu beklememiz gerekir bi sıkıntı olursa biz seni 3 gün sonra ararız ilaçlı mr isteyebilirim dedi . Şimdi benim de kafama takıldı ne olabilir ki acaba ? Başına gelen veya bu konuda bilgisi olan var mi ?