Prensessannemm eğer çocuğunuzu. hazır olmadığını düşünüyorsanız biraz daha erteleyebilirsiniz. Çünkü ilk başlarda kızım söylemiyodu. Bi bakıyodum bi anda yapmış ama bu geçen zamanda unutturmadım. Genellikle yine de lazımlığına götürdüm. Baktım artık söylüyor bende başladım artık. Ben sütü azaltmasını bekliyodum başlamak için ama baktım azaltmıyor ne yaptıysam başladım. İnş geceyede başlarım yakın zamanda. Ayrıca Pek zorlanmıyorum çünkü hazır olduğunda başladım. Gerçi 2,3gün oldu daha ama daha çok yolumuz var. Altına yaptığı da oluyor ama İnş başarabiliriz☺️